Asiantuntevat asiakaspalvelukoulutukset

Yhteystiedot

Asiakaspalvelu on kokonaisuus, joka muodostuu kaikesta siitä, mitä asiakas kokee ja kohtaa asioidessaan organisaation kanssa.

Asiakaspalvelulla parempaan tulokseen

Asiakkaan ensikohtaamisella kokema vaikutelma organisaatiosta on pitkävaikutteinen.


Koulutus on erinomainen ja tehokas apu organisaation asiakaspalvelun nostamiseen uudelle tasolle. Koulutuksessa opitaan uusia näkökulmia ja taitoja sekä tunnistetaan asiakaspalvelussa tällä hetkellä vaikuttavia ongelmakohtia ja voidaan luopua vanhoista, tuottamattomista käytännöistä.


Koulutuksen painopisteet vaihtelevat yksilöllisesti kohderyhmän työtehtävien, kehitystarpeiden sekä yrityksen asettamien tavoitteiden mukaisesti.


Asiakaspalvelun koulutus sisältää Extended DISC -analyysin, jonka tulosten avulla voidaan vaikuttaa yksilön, työparin tai ryhmän suorituskykyyn positiivisella tavalla.

Yhteydenottokuvake

Kysy lisätietoja Stiman asiakaspalvelukoulutuksista ja pyydä tarjous!

Yhteydenottoon