Ajankohtaista – avoimien koulutuksien kalenteri ja ohjelmat

Yhteystiedot

Stima järjestää myös avoimia koulutuksia ympäri Suomen. Alta voit tutustua tuleviin tapahtumiin sekä niiden sisältöihin. Osallistu koulutukseen tai ota yhteyttä ja pyydä tarjous yrityksellesi yksilöidylle koulutukselle!

Asiakaspalvelijan stressinhallinta


Perjantaina 13.3.2020
Rovaniemen keskusta (paikka tarkentuu myöhemmin)


Kenelle?
• Asiakaspalvelussa toimiville
• Yrittäjille, johtajille, esimiehille
Stressin hallinnassa pätevät samat lainalaisuudet toimialasta ja tehtävästä riippumatta. 


Opit ymmärtämään testin antaman tuloksen ja koulutuspäivän aikana annetun opetuksen ja tehtävien harjoitusten kautta itseäsi ja muita ihmisiä. Millä tavalla voit vähentää stressin negatiivista vaikutusta elämääsi? Opit sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen ja opit tuntemaan omat vahvuutesi ja kehit¬ty¬mishaasteesi.
Koulutuksen tärkeä anti on antaa työkaluja parempaan jaksamiseen työssä ja ihmisenä.
Koulutus sisältää osallistujalle arvokkaan Extended DISC Henkilöanalyysin (https://www.extendeddisc.fi/extended-disc-henkiloanalyysi/).
Extended DISC Henkilöanalyysin avulla voidaan analysoida, tarkkailla ja havainnollistaa ihmisen luontaista käyttäytymistä. Analyysi on hyvä apuväline itsensä kehittämiseen.
Testi tehdään netin kautta etukäteen. Tulos käydään ohjatusti läpi koulutustilaisuudessa.


Kouluttaja
Kouluttajana toimii yritysvalmentaja hallintotieteiden maisteri, kauppatieteiden kandidaatti Raija Kämäräinen Stimasta (www.stima.fi).
Raija valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, kuin myös palvelumuotoiluun ja tuotteistamiseen keskittyvillä kursseilla.
Raijalla on pitkä kokemus palveluliiketoiminnasta ja kokemusta kouluttajana vuodesta 1999 alkaen.
Teen myös yrityskohtaisia valmennuksia.


Koulutuspaikka: Rovaniemen keskusta (paikka tarkentuu myöhemmin)
Ajankohta: perjantai 13.3.2020
Osallistumismaksu: 390 euroa (+alv 24 %). 


Sisältää koulutuksen, materiaalin, Extended DISC Henkilöanalyysin testin sekä tarjoilun.
Alennukset: Kaksi tai useampi henkilö samasta organisaatiosta 350 euroa + alv 24%/hlö
Ilmoittautuminen: viimeistään maanantaina 9.3.2020 raija.kamarainen@stima.fi.


Peruutusehdot:
Mikäli osallistumista ei peruuteta viimeistään tiistaina 10.3.2020, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.
Investointi asiakaspalvelun kehittämiseen kannattaa. Jo yksi onnistunut asiakaskohtaaminen voi maksaa koulutuksen kustannukset moninkertaisesti takaisin ja henkilön hyvä olo voi aikaansaada hyvää mieltä laajalti.

OHJELMA

8.30 Aamupala

09.00 Koulutus alkaa

Ennakkoon tehdyn Extended DISC Henkilöanalyysin testituloksen luovuttaminen ja läpikäyminen.

• Asiakaspalvelu kilpailukeinona
• Palvelun merkitys työyhteisöön ja asiakkaalle
• Hyvä palvelukokemus luo kilpailuetua organisaatiolle

11.30 Lounas

12.30
• Fyysiset stressitekijät/psyykkiset stressitekijät
• Stressin oireita
• Stressin vaikutus
• Kuinka hallita stressiä?

14.00 Kahvi
• Mikä on sinulle sopiva tapa rentoutua?
• ”Sisäinen inventaario”
• Kehittämissuunnitelmasi

Päivän aikana tehdään kehittämistehtäviä. Pieniä taukoja sopivissa kohdin päivää.

16.00 Tilaisuus päättyy

Yhteydenottokuvake

Ilmoittaudu avoimiin koulutuksiimme!

Yhteydenottoon